Založ si blog

Ten sen chcem

Dnes v noci zdal sa mi sen

O tom, že v jeden krásny deň

Keď tmu svetlo zas vymení

Ja k tebe v bielom sa postavím

 

Perly a striebro mojich šiat

Slnko čo príjemne bude hriať

Hŕba hostí a priateľov

A my dvaja očarení nádherou

 

Príjemná hudba ticho znie

Nie je to len blúznenie

Stojíme k sebe tvárou v tvár

Tvoríme spolu šťastný pár

 

Vyznanie lásky z tvojich pier

Tiché plány tajných hier

Šťastnejšia ako v teno deň

Nikdy som nebola, to mi ver

 

Na čo ešte čakať chceš

Keď teraz už dobre vieš

Že sen čo sa mi v noci zdal

Chcem aby skutočným sa stal

Údolie

30.11.2011

Údolím sĺz prechádzam sama v srdci úzkosť, v srdci strach. Odpoveď na život márne hľadám za každým nadšením čaká ma krach. Odkiaľ mám pokoj a istotu brať? Keď sila mi dochádza, pomaly padám čoraz viac túžim celkom sa vzdať niekto už volá a kričí poď k nám! Odkiaľsi z prachu ruka sa vynára prsty ma hľadajú, chcú sa ma dotknúť telo i myseľ [...]

Handrová bábika

29.11.2011

Ako každý deň aj dnes som sa vybrala na prechádzku popri lesnej ceatičke až k potoku. Bolo letné ráno, krátko po svitaní, avšak husté mračná nedovolili snečným lúčom preniknúť až na zem. Predzvesť zamračeného dňa. Mlčky som kráčala v duchu sa prihovárala za každého človeka,u ktorého podobné počasie vyvoláva depresie a pohnútky k siahnutiu si na život. [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3115x
Priemerná čítanosť článkov: 1038x

Autor blogu

Kategórie

Archív